جستجو

۱۳۸۹ بهمن ۸, جمعه

باي ذنب قتلت


۱۲ نظر:

  1. سلام علیکم
    زیباست
    خدا قوت
    یا علی بن موسی الرضا ع

    پاسخحذف
  2. سلام.خیلی قشنگه!!!خیلی ماه شده.موفق باشید

    پاسخحذف
  3. سلام دوست گرامی
    کارتون زیباست

    .
    لینک شما احتمالا به دلیل مشکلات سرور و دیتابیس اونها پاک شده بود
    خودم هم تعجب کردم
    ولی الان درستش کردم
    ممنون که تذکر دادید

    زیر سایه ولایت
    یا علی

    پاسخحذف
  4. اللهم عجل الوليك الفرج
    سلام بسيجي
    قشنگ شده خدا قوت

    موفق باشيد و سربلند

    يا علي

    پاسخحذف
  5. سلام/خیلی خوبه ترکیب رنگها خیلی خوب بکار برده شده/ستاره/

    پاسخحذف
  6. چرامن چیزی رو نمیبینم ؟؟

    پاسخحذف
  7. سلام,
    فکر کنم اگر تصویر کودکی در حال گریه کردن میذاشتین بهتر میشد!
    ولی در کل زیباست و تاثیر گذار
    پیروز باشید

    پاسخحذف
  8. سلام علیکم
    هدرتون خیلی زیباست و خیلی با حال . خوشم اومد اما اگه ممکنه فشرده ترش کنید. نمی دونم چرا وبتون سنگین میاد بالا . فشردش کنید تا کمتر 50کیلو بایت بشه
    موفق باشید
    یا علی بن موسی الرضا ع مدد

    پاسخحذف
  9. سلام
    گفتگوی من و مشایی!
    پول منم بگو بابات بده (پیرامون مهدی هاشمی)!
    یک روز محرم برای یک پشت کنکوری
    به خونه ی ما تشریف بیاورید و آنچه مصلحت نیست که گفته شود را بخوانید.
    منتظریم
    یا علی
    http://www.partab.pelakfa.com
    لطفا جهت ترویج مصلحت واقعی و حمایت از رهبر عظیممان، لوگوی ما را در سایتتان قرار دهید.
    ببخشید…
    یک چیز دیگری هم می خواستم بگم که من یک بچه پررو… هستم و هرچه کم محلی به من شود پررو تر می شوم. سعی کنید من را خجالتی کنید….

    پاسخحذف
  10. السلام علیکم یا اهل البیت النبوه علیه السلام
    سلام علیکم
    خداقوت
    بفرمائید ختم قرآن
    http://samengraphik.mihanblog.com/post/82
    اجرتون با بی بی فاطمه زهرا سلام الله
    التماس دعا

    پاسخحذف
  11. سلام
    بسیجی شوید ، بسیجی بمانید
    پایگاه بسیج فرهنگی رو نمایی شد ، این پایگاه با بخش های متنوع شروع به کار خواهد کرد ، نظرات خود را راجع به موضوعات فعالیت بیان فرمایید.
    http://www.basijfarhangi.ir

    پاسخحذف