جستجو

۱۳۸۹ دی ۱۶, پنجشنبه

من الذي ايتمني ....


۷ نظر:

  1. این یکی هم مثه همه طرحاتون عالیه.افرییییییییییییییییییییییییییییییین!

    پاسخحذف
  2. السلام علیک یا رقیه! ممنون

    پاسخحذف
  3. سلام اخوی
    ممنون که میای و سر میزنی
    کارات رو دیدم
    خوبه
    بیشتر طرح بزن ماهم حالشو ببریم

    پاسخحذف
  4. یا أبتاه من الذی خضّبک بدمائک ؟
    یا أبتاه من الذی قطع وریدک ؟
    یا أبتاه من الذی أیتمنی على صغر سنّی ؟
    یا أبتاه من بقی بعدک نرجوه ؟
    یا أبتاه من للیتیمة حتّى تکبر ؟

    ****
    صلي الله عليك يا بنت الحسين
    ****
    خسته نباشي دلاور

    پاسخحذف
  5. سلام علیکم
    طرحتون خدا قوت داره
    یا رقیه بنت الحسین ع

    پاسخحذف
  6. سلام برادر عزیزم خوب هستید انشاالله ایولا ایشالا خود بی بی بهتون نظر کنه لینک هستید برادر التماس دعا

    پاسخحذف
  7. ای خدای عاشورا!
    داغ فرزندان حسین را و مصیبت شیعه را به ظهور منتقم تسلی ببخش.
    در عین سادگی زیبا شده. التماس دعا.

    پاسخحذف