جستجو

۱۳۸۹ دی ۲۳, پنجشنبه

خامنه ای خمینی دیگر است ...




۷ نظر:

  1. چرا عکس اقا یه تیکه اش نیست؟:(

    پاسخحذف
  2. اللهم عجل الوليك الفرج
    سلام بسيجي
    خامه اي كوثر است دشمن او ابتر است

    طرح خوبيه...
    به من هم سري بزن و نظرات خودتون را بگين.
    يا علي مدد

    مذهبي والپيپر
    mazhabiwallpaper.blogfa.om

    پاسخحذف
  3. دلم زهجر شهیدان چرا نمی لرزد
    برای دوری یاران چرا نمی لرزد
    دلی كه سنگ شده از قصاوت بی حد
    دمی بیا شهیدان چرا نمی لرزد
    ز فعل زشت من عرش خدا به لرزه آمده
    ز ارتكاب گناهان چرا نمی لرزد
    لطافت از دل من رفته و دلم مرده
    به وقت خواندن قرآن چرا نمی لرزد
    میا مجلس ذكرم ولی دلم آرام
    به شوق دیدن جانان چرا نمی لرزد
    نمی تپد دل من لحظه ایی خدا گونه
    شده سراچه ی شیطان چرا نمی لرزد
    وجود كاهل من در سكون بی فكریست
    به زیر كوه گناهان چرا نمی لرزد
    دلم زدیدن هر روی خوش به لرزه آمده
    بیاد مه روی دوران چرا نمی لرزد
    دل خراب من از دوری گل زهرا سلام‌الله‌علیه است
    نگار مانده به هجران چرا نمی لرزد
    ----------------------------------------
    سلام اگر میشه در این سایت عضو شوید و کارهایتان را به معرض دید عموم قرار دهید

    التماس دعا

    http://shahr-behesht.tk

    پاسخحذف
  4. "اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان (عج)"
    سلام بر شما. خدا خیرتان بدهد. طرح زیبایی شده.
    فرارسیدن اربعین حسینی بر شما تسلیت باد.
    با پستی ویژه اربعین به روزیم!
    التماس دعا.

    پاسخحذف
  5. سلام خداقوت
    به روزم
    http://meratdesign.blogfa.com

    پاسخحذف
  6. سلام برادر بزرگوارم

    خدا قوت...درگیر امتحانات و پروژه هام هستم ..از اینکه به بنده حقیر لطف داری سپاسگذارم ....طرح خوبی شده لذت بردم

    التماس دعا

    پاسخحذف
  7. سبز فقط سبز علی، رهبر فقط سید علی

    پاسخحذف